Hogy éreznéd magad, ha… beszélgetős játék ovisoknak
1480 Ft
38 oldalas színes, nyomtatható társasjáték bónusz Érzéskártyákkal | A4
- 99 “Tégy úgy, mintha…” feladatkártya
- 99 Érzéskártya (bónusz)
- 20+ játékötlet
- 2 db kártyatartó doboz sablon
FIGYELEM!
- Ez egy digitális letöltés, fizikai másolatot nem szállítunk.
- Egyes oldalak megjelenhetnek más munkafüzetekben, játékokban.
- Csak személyes használatra.
- A letöltött dokumentumok láthatatlan vízjelet tartalmaznak. A dokumentumok reprodukálása, továbbítása és megosztása nem megengedett, és jogi következményekkel járhat.
Gyakran együtt vásárolt:




Leírás
🃏Amit tartalmaz:
99db “Hogy éreznéd Magad, ha…” kártya – kiválóan fejlesztik a gyermekek érzelmi intelligenciáját, mivel ezek a feladatok képzelőerőre és szerepjátékra alapoznak.
99db Érzéskártya – fejleszti az érzelmi szókincsüket és képessé teszi őket az érzelmek felismerésére és megnevezésére.
2db kártyatartó doboz sablon – praktikus, védelmet és rendszert biztosít, valamint megőrzi a kártyák minőségét és esztétikáját.
20+ játékötlet – egyszerű, de hatékony módszer az érzelmi intelligencia növelésére, hiszen játszva, mégis strukturált keretek között ad lehetőséget az érzelmekkel való ismerkedésre.
Kétoldalas nyomtatás egyoldalas nyomtatóval – insturkció
Kétoldalas nyomtatás kétoldalas nyomtatóval – instrukció
🃏Amire szükséged lesz:
Nyomtasd ki a “Hogy éreznéd Magad, ha…” kártyákat (ha szeretnéd a válaszokat a kártyák hátoldalán látni, akkor kétoldaló nyomtatóval nyomtasd ki – instrukció mellékelve) és az Érzéskártyákat. Vágd ki a kártyákat.
🃏A játék menete:
-
A játék kezdete
- Válassz egy kezdő játékost, például aki a legfiatalabb vagy aki először szeretne válaszolni. A játék ezután sorban, óramutató járásával megegyező irányban folytatódik.
3. Kérdéskártya húzása
- Az aktuális játékos húz egy kártyát, és felolvassa a kérdést (ha szükséges, egy felnőtt segít neki).
- A kérdés például így szólhat: “Hogy éreznéd magad, ha másnak adnák az utolsó sütit?”
4. Érzések kifejezése
- A játékos elmondja, hogy hogyan érezné magát a helyzetben. Ez lehet például: “Szerintem szomorú lennék” vagy “Dühös lennék.”
- A játékvezető bátorítja a gyereket, hogy pontosítsa, miért érezne így, és segít, ha a gyerek nem találja a megfelelő szavakat. Például: “Miért éreznéd magad szomorúan? Talán azért, mert szeretted volna a sütit?”
5. Segítő válasz és beszélgetés
- Miután a gyerek válaszolt, a játékvezető felolvassa a kártya hátoldalán található segítő választ, hogy a gyerekek jobban megértsék, miért normális és rendben van bármilyen érzelmet érezni.
- Például: “Igen, az természetes, hogy ilyenkor csalódottnak éreznéd magad, de talán vigasztalhat, hogy legközelebb te kaphatod meg az utolsó sütit!”
6. További megbeszélés és a következő játékos
- Az adott helyzet megbeszélése után a következő játékos húz egy új “Hogy éreznéd Magad, ha…” kártyát, és folytatódik a játék.
- Bátoríthatjuk a többi gyereket is, hogy osszák meg, ők hogy éreznék magukat a szituációban, így a gyerekek megismerhetik, hogy mások is másként érezhetik ugyanazt a helyzetet.
🃏Alternatív játék a bónusz Érzéskártyákkal:
1. Játék menete:
- Kártyák előkészítése:
- Keverjétek össze a kártyákat, majd helyezzétek őket lefelé fordítva egy pakliba az asztal közepére.
- Az Érzéskártyákat helyezzétek egy halomba úgy, hogy mindenki könnyen elérje őket.
- Körök kezdése:
- A legfiatalabb játékos kezd, majd a játék az óramutató járásával megegyezően halad.
- A kezdő játékos húz egy kártyát a pakliból, és hangosan felolvassa vagy (a játékvezető segítségével) meghallgatja a helyzetet, például: “Hogy éreznéd magad, ha másnak adnák az utolsó sütit?”
- A játékos elgondolkodik, és kiválaszt egy olyan érzéskártyát, amely szerinte a legjobban kifejezi, hogyan érezné magát az adott helyzetben. Például választhatja a szomorúság vagy a düh kártyát.
- Ha a játékos bizonytalan, a játékvezető segítséget nyújthat, például kérdezheti: “Szerinted szomorú lennél, dühös vagy valami más?”
2. Érzés megnevezése és kifejezése:
- Miután a gyerek kiválasztotta az érzéskártyát, elmondja, mit választott, például: “Szomorú lennék, mert nem kaptam meg a sütit.”
- A játékvezető kérdésekkel bátoríthatja a játékost, hogy bővebben is kifejezze érzéseit, például: “Mit éreznél még? Van olyan, hogy ilyenkor később megnyugszol?”
3. Segítő válasz:
- A “Hogy éreznéd Magad, ha…” kártya hátoldalán lévő segítő válasz felolvasásával a játékvezető további gondolatokat ad a gyerekeknek, hogy jobban megértsék a helyzetet és az érzést. Például: “Ez teljesen érthető, hogy szomorú lennél, de talán gondolhatnál arra is, hogy legközelebb te kaphatod az utolsó sütit.”
4. Beszélgetés
- Mindenki beszélgethet arról, hogy ő hogyan érezné magát a helyzetben. Az Érzéskártyák további használata révén a gyerekek megtanulják, hogy különféle érzések is felmerülhetnek ugyanabban a helyzetben, és az is természetes, ha mindenki másként érez.
5. Továbblépés a következő játékoshoz
- A következő játékos húz egy új “Hogy éreznéd Magad, ha…” kártyát, és a játék folytatódik.
6. A játék vége:
- A játék addig tart, amíg mindenki élvezi, vagy amíg el nem fogynak a kérdéskártyák. Az óvodás korosztály számára érdemes a játékidőt rugalmasan kezelni, és rövid köröket játszani, hogy fenntartsuk az érdeklődést.
🖨Azonnal letölthető és nyomtatható: Nem kell várni a kiszállításra, így azonnal rendelkezésre áll. Ezen felül bármikor újranyomtatható (maximum 5-ször).
Nyilatkozat
Ezek a tevékenységek általános használatra készültek. Ez a tevékenység nem helyettesíti orvos vagy foglalkozásterapeuta tanácsát. A megadott információk nem használhatók diagnosztikai vagy képzési célokra. Ha speciális támogatásra van szükséged, fordulj orvoshoz vagy foglalkozásterapeutához. Hagyj abba minden tevékenységet, ha nem vagy biztos a gyermek reakciójában vagy képességében.
© MINDEN TERVEZÉS szerzői jogvédelem alatt áll és Rosenberg-Nagy Ágota tulajdona. Jogi lépésekkel nézhetsz szembe, ha újra előállítod vagy viszonteladod ezt a tervet.
A dokumentum megvásárlásával nem szerzel szerzői jogot. Az értékesítéssel nem ruházódnak át a sokszorosítási jogok. Bármilyen formában történő sokszorosítás, terjesztés vagy kereskedelmi célú viszonteladás tilos. Ez a termék kizárólag SAJÁT HASZNÁLATRA szolgál.
**Fontos megjegyezni, hogy ezek a források nem helyettesítik a professzionális mentális egészségügyi segítséget vagy kezelést. Ha súlyos mentális egészségi állapotot tapasztalsz, kulcsfontosságú, hogy tanácsot kérj egy engedéllyel rendelkező mentális egészségügyi szakembertől, aki személyre szabott útmutatást és támogatást tud nyújtani. Ne feledd, mindenki mentális egészségének útja egyedi, és mindig tanácsos szakember segítségét kérni a jólét átfogó megközelítéséhez.**
HOZZÁFÉRÉSI ÚTMUTATÓ
➤ A PDF fájl megtalálásához egyszerűen lépj be a Fiókodba és kattints a “Letöltések” menüpontra. Itt láthatod az összes megvásárolt játékodat, munkafüzetedet, rendelésedet. Emellett azt is láthatod, hogy még hányszor töltheted le az anyagokat.
**Minden megvásárolt fájlt maximum 5 alkalommal tölthetsz le.
➤ A fájlhoz úgy férhetsz hozzá, hogy kinyomtatod őket, vagy PDF-szerkesztő szoftvert használsz, mint például az Adobe Reader (számítógépekhez) vagy egy PDF-barát alkalmazás (iPadekhez).
VISSZATÉRÍTÉSI SZABÁLYZAT
➤ A termék digitális jellege miatt minden eladás végleges. Nincs lehetőség visszatérítésre, cserére vagy lemondásra.
TARTALMI SZABÁLYOK
➤ A fájlok megosztása, értékesítése, módosítása, terjesztése vagy másolása nem megengedett.
VÍZJELLEL ELLÁTOTT DOKUMENTUM
➤ A letöltött dokumentumok láthatatlan vízjelet tartalmaznak. A dokumentumok reprodukálása, továbbítása és megosztása nem megengedett, és jogi következményekkel járhat.
KAPCSOLAT
➤ Ha bármilyen kérdésed van, bátran lépj kapcsolatba velem a hello@rosenbergnagyagota.hu e-mail címen! ♡
Köszönöm
Jó szórakozást!
Mit mondanak mások
Még nincsenek hozzászólások.